Mer sömn åt folket!

I fredags efter planeringsdagen på jobbet, så var vi bjudna till våran förskolechefs stuga vid havet. Där åt vi gott och hade trevligt, sen var vi några som gick ut på Bishops vilket var roligt! Både för att det händer så sällan att jag går ut så där och för att det var roligt att hänga med härliga människor från jobbet på något annat ställe än just.. jobbet :)
Sen sov jag över hos Hanna då det går så dåligt med nattbussar till Gräsmyr. Så då fick jag ju hänga lite med henne dagen efter också. Hon bjöd på go'frukost och trevligt sällskap :)
På väg från Hanna mötte jag upp med mamma och så köpte vi lunch och åt hos pappa innan jag körde hem till Gräsmyr igen.
Idag har jag hängt med Lina på fotbollsplanen i Hörnsjö där hennes två äldsta pojkar hade fotbollsskola. Sen har jag tvättat och tvättat och tvättat. Nu är redan helgen slut och jag ser framemot en ny och härlig vecka! Hoppas bara den veckan är fylld med mera sömn.. Man orkar inte hur länge som helst utan att få sova ordentlig :/ Få sova lite, kliva upp tidigt och åka på jobbet, jobba hela dagen och orka med allt.. Det känns i längden.. Känns inte bra alltså.
Natteligott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0