Skolavslutning

Igår fick jag äntligen tillbaka min mobil!! Hade haft den på lagning (dom lagade den dock inte utan jag fick en helt ny) i över 2 veckor, men nu har jag den tillbaka i mina ägor :) Så ni som undrar varför jag inte har spelat nåt med er, så är det därför. Men nu är jag tillbaka igen :)

Idag hade jag ledigtisdag så då passade jag, barnen och mamma på att fara på Elias skolavslutning på bygdegården. Stora killen som ska börja andra klass efter sommaren!
Sen åkte vi in till stan en sväng. Åt lunch med pappa och sen handlade lite.

Nu borde jag försöka sova. Har blivit lite sömn dom senaste nätterna då Max vaknar till titt som tätt.. Och så borde jag sova bara för att jag ska upp så himla tidigt imorn. Ja ja. Natteligott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0