Snart så..!

Nu är det bara en vecka kvar! Fast egentligen.. Jag är ju ledig på tisdag.. Så jag har bara 4 st jobbdagar kvar! Jag kanske ska vara ledig på fredag, om det fungerar utan att vi tar in en vikarie så får jag vara det. Men sen, hur som helst, på lördag (fast egentligen måndag om en vecka) då har jag semester!! Då har vi 5 efterlängtade semesterveckor tillsammans :D
Vi fick ju härligt väder på midsommarafton i fredags! Den dagen började vi med att hänga i Mjösjöby med hela min familj. T.o.m pappa! Han hade fått permis från sjukan över helgen. Jätte kul att han kunde vara med också! I Mjösjöby åt vi midsommarlunch hos mamma och papp och gick sen ner till firandet på skolan och dansade runt midsommarstången och fikade. Sen åkte vi tillbaka till Gräsmyr och åt middag med grannarna från kvarteret i kvarterslekparken. Kul att så många var där i år :) Barnen lekte och hade roligt med varandra hela kvällen och vi vuxna pratade och hade trevligt.

Efter en regnig dag igår så kom solen fram igen idag. Så då fyllde vi poolen och svalkade oss där :) Ja just, igår hade vi ju trevlig sällskap av Anna, Marcus och Elsa. Gubbarna spelade tv-spel, jag och Anna såg film och tv-serier och barnen lekte med varandra.

Sov gott allihopa! Nu är det sommar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0