BVC-kontroller

Idag efter jobbet (måste få påpeka att jag var på jobbet kl.6 imorse! Åkte hemifrån 05.20! Tidigt!) så var jag till Nordmaling på BVC med barnen. Max på 18 månaders kontroll (han är ju dock bara 17 månader) :) och Theo kollade synen eftersom han inte gjorde det när han var på fyraårskontrollen. Han såg lite dåligt på ett öga, så vi fick en remiss till ögon, så får vi se om han behöver glasögon.. Inte otippat om han behöver det dock, nästan ingen i varken min eller Jonas släkt ser ju särskilt bra.. Han kan ju dock gärna vänta några år med glasögon, känns ju tidigt med det redan.

Jag har fortfarande inte hittat nåt sätt att skriva text till varje bild i den här appen, så det blir lite blandade bilder bara. Från bl.a. När vi fikade i Lycksele under marknaden, från kompiskalaset, från när Tage och Maritha var här, när Theo sjunger m.m. Och inte i den ordningen förstås.


Kommentarer
Postat av: Gunvor

Bra bider av alla barnen, Theos födelsedagskläder verkar passa:)

2013-03-07 @ 18:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0