Helg

Ja men då har en vecka gått igen.. Snabbt som tusan går det! (Så här i efterhand.. När det är tisdag så känns ju helgen långt borta, men snabbt är man där igen)
Idag var jag, systergrannen och våra söner som börjar på T och hängde i Umeå. Först var jag hos tandläkaren på rutinkontroll och så lagade jag ett hål lite snabbt. Sen åkte vi ner till stan och åt lunch och gick i lite affärer. Sen åkte vi hem till Hanna där vi fick kaffe och surra lite. Barnen var så glada över att få leka med Liams bilar och Millas dockhus och vi var glada för fikat och sällskapet :) Sen, innan vi åkte hem, var vi på kvantum där vi köpte sushi som vi tog med hem.

Stackars Maxen har feber. 40 grader. Är inne på sin fjärde natt med det nu :( Det har varit bättre på dagarna då han knappt känts varm alls, men på kvällarna och nätterna har han haft hög feber. Det innebär ju också att vi knappt sovit i fyra nätter nu också, vilket känns..! Vi får se hur denna natt blir, men jag har inga förväntningar/förhoppningar.. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0