Passar på

Vi tänkte så här, att nu när vi är lediga i 5 dagar så passar vi på att göra bort lite sjukdomar.. Så Theo började med att få hög feber (han började klaga på huvudvärk, nackvärk och att han frös när han var på kalas hos en tjej ifrån hans förskola igår på dagen. Sen innan middagen hade han närmare 40 graders feber ) Så idag åkte jag och Max med Lina och barnen till Mjösjöby och lämnade Jonas med sjuklingen hemma. (Lämnade min mobil vid bensinpumparna när jag tankade innan vi åkte också, så jag var utan mobil hela dagen :o Men det är en helt annan historia..) I alla fall.. Där (i Mjösjöby) var vi nere på sjön på pimpeltävlingen och sen åt vi påsklunch hos mamma och pappa. När vi kom hem så hade Max 39,4 graders feber..
Nu har Theo nästan ingen feber, så jag hoppas det går över lika snabbt för Max också! (på ett dygn) Jag är också förkyld, har dock ingen feber, bara hostar, har ont i halsen, snorar och är hängig.
Så som sagt.. Vi passar på med att göra bort det här nu när vi ändå är lång lediga. Vem vill vara ute i det fina vår/vinter vädret ändå? Solen lyser ju så starkt och man.. Det blir.. Näe men barnen får.. Näe kan inte komma på nåt negativt om det fina vår/vinter-vädret!
God natt och glad påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0