Sen sist

Nej men nu blir det sådär igen, att jag inte skrivit på ett tag och så har det hänt massa och så vet jag inte var jag ska börja eller vad jag ska skriva..
Men några exempel på vad jag/vi gjort sen sist är:
Vara på fyraårskontroll.
Vara på Vintermarknad i Lycksele med kära mor.
Haft övernattningsgäster i form av Tage och Maritha från torsdags kväll till söndag förmiddag. (Mycket trevligt var det tycker vi alla!)
Skottat snö.
Tränat massa med min träningsapp (Nike training club) och fått massa träningsvärk! (Jätte bra app om man som jag inte tar sig iväg någonstans för att träna..!)
Haft ännu ett kalas för fyraåringen, då kompisarna Elsa, Vilgot och Otto med föräldrar var här.

Nu kommer jag inte på nåt mer, men har säkert glömt massor.. Lite bilder från några av aktiviteterna kommer senare.

Imorn ska jag och barnen (på vår ledigadag) med Anna och Elsa på Busplaneten och härja.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0