Helgen

Ja nu när svärfar påtalat den låga uppdateringen av bloggen så får jag väl ta mig i kragen och göra ändring på det :)
 
Blir dock inte så mycket skrivande, då jag inte vet var jag ska börja riktigt.. Så det blir massa bilder från helgen istället:
 
Jag gjorde glass på Brämhults apelsin och jordgubbsjuice, krossad annanas och la i bitar av kiwi, körsbär och melon. Vi åt dom idag när vi kom hem. Max gav dom klart godkänt, men Theo tyckte det var för mycket frukt i..
 
I lördags hade vi städdag på kvarteret. Äntligen är grillringen på plats! Nu saknas bara kåpan :D
 

 
Tage har varit på besök. Här spelar far och son ett parti boule.
 
Vi åt goo´mat´n! :)
 
 
Jag läste dom här fyra klassikerna för Theo och hans övernattningskompis Tyr och sen däckade dom innan det hade gått 10 min :)
 
Kusinmys i vagnen.
 
Bröderna leker i kvarterslekparkens lekstuga.
 
Jag njuter av den fin fina vädret.
 
Kusinerna är på besök hos morfar på NUS.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0