Ledigtisdag

Idag är min lediga dag (är ju fortfarande ledig en dag i veckan- varannan tisdag och varannan fredag) Så vi började dagen (ja förutom frukost och smörja in solkräm och sånt) med att måla stenar ute i solen. Jag tog ut lite vattenfärg och barnen samlade stenar som dom ville måla. Kräver lagom mycket engagemang och så kunde jag sitta i solen en stund medan dom var nöjda och sysselsatta :)
Nu har vi gått in en stund för att vila från solen, äta lite lunch och samla nya krafter! 
 
Ikväll ska jag gå Blodomloppet med jobbet (Och syster) Blir trevligt! Bra att komma ut och röra på sig lite då det blir alldeles för lite av sånt nuförtiden... Och så brukar det vara mysigt med picknicken som brukar vara efteråt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0