Sommarfest

Idag efter jag slutade (slutade tidigt) åkte jag och hälsade på pappa på NUS, plockade sen upp Jonas och sen åkte vi till Strömpilen för att handla mat på Maxi. Systergrannen hämtade mina barn från förskolan så jag skulle slippa åka hem och hämta dom och sen åka tillbaka till stan igen.. Det är ju sån tur att jag har henne! Vad skulle jag gjort utan henne som granne..? Tänk så bäst hon är! :) Och vad roligt vi har tillsammans.
 
Det här roade jag mig med för några helger sen.. Klippte ner en stor och risig buske alltså, Skulle haft en efter bild.. Så man ser så fint det är där nu :)
 
Något nöjd pojke som äntligen fått en gunga! :)
 
På lördag ska jag och Lina vara med på cykelfesten här i Gräsmyr. Ska bli.. spännande! :) Kul att träffa massa nytt folk och förhoppningsvis få äta lite gott och så kanske se lite mer av byn :)
Jobbigt med dom där kuverten man inte får öppna förrän vissa klockslag på lördag bara..! 
 
Det gick då bara bra att gå Blodomloppet igår! Lite drygt med så mycket folk bara.. Det var drygt 10 500 personer som startade (!) Trevligt med picknicken efteråt (som vanligt) Kul att träffa jobbarkompisarna på andra roligheter än jobbet och så var det kul att jag fick gå med systergrannen också :)
 
Imorgon har vi sommarfest på jobbet. Då alla familjer som går där ska äta tillsammans ute på gården och sen lyssna på våran fina barnkör :) Nästa vecka är det grillkväll på mina barns förskola. Måste kommer ihåg att byta schematid med någon så jag hinner vara med på det också.. Note to self alltså..
 
Natteligott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0