Läskig middag

Här kommer lite bilder från halloween-middagen som vi åt hos/med Lina med familj: 


Vi serverade flugsvampar


Tänder



Paprikapumpor

Fingrar


Och benknotor
Allt fastnade inte på bild.. Vi hade bl.a också en bål där det flöt omkring en hand i (lina hade frusit in en plasthandske fylld med färgat vatten) 
Och så lekte vi lite läskiga lekar.. Skelettet och benet (hunden och benet) och så hade jag fyllt fryspåsar med olika läskiga innehåll som jag täckte för så inte barnen såg vad som var i och så fick dom sticka in handen och känna efter och gissa vad som var i. Jag hade gjort monsterslem (kall havregrynsgröt), maskar (kall spagetti), skelett-tänder (okokta makaroner) och sista var det vetemjöl i men jag kom inte ihåg vad vi sa att det var.. :) t.o.m. Theo stack in handen i alla påsarna och gissade vad det egentligen var! Så det var en uppskattad lek :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0