Loctite Power Flex

Jag är, som jag berättat tidigare, med i Buzzador och nu har jag fått hem ett lim som jag ska Buzza om. Limmet, som heter Loctite power flex, går att använda på nästan alla ytor och material och fäster på några sekunder. Den har en gummihaltig formula som ger superlimmet dess styrka, flexibilitet och mångsidighet.
Jag tänkte att jag skulle testa att limma ihop Theos bilgarage som går isär hela tiden. Våningarna lossnar från varandra hela tiden och vägarna som går emellan våningarna ramlade ner. Jag har provat limma med ett annat "superlim" som vi hade hemma, förut. Men det funkade bara i mindre än en vecka så var allt löst igen.. 
Jag håller med om att Loctite Power Flex fäster snabbt. Jag kunde snabbt gå vidare och limma del för del utan att vänta på långa torktider. Och det var några veckor sedan jag limmade garaget och det håller bra fortfarande. Trots många barn som leker "hårt" med det. Så jag måste säga att jag tycker att det höll vad det lovade :) Här kommer lite bilder från när jag limmade bilgaraget:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0