Mommo Moffa

Jag befinner mig nu i älskade Mjösjöby. Jag slutade tidigt idag och Jonas hade tagit föräldrapenning och var hemma med barnen idag. När jag kom hem så packade jag ihop mig och barnen, lämnade Jonas för ett sambo-/barnfritt dygn och åkte iväg. Först stannade vi i Nordmaling och hämtade paket (försöker köpa dom flesta julklapparna online) och sen åkte vi hem till mina föräldrar! 
Max var så taggad på att få åka till mormor och morfar, men blev så besviken när han vaknade upp på Ica-parkeringen i Nordmaling! "Mommo moffa?!" Och så tittade han sig besviket omkring.. Sen när vi tagit oss iväg därifrån så satt jag och Theo i bilen och pratade om vad vi ska göra imorgon (gå på mysig julmarknad i Olofsfors och sen äta julbord i Norrfors) så utbrast Max igen besviket (och lite argt) "Näe, Mommo Moffa!!" Han trodde förstås vi skulle skippa att åka till mormor och morfar.. :) Men tänk så glad han blev när vi kom fram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0