Vad jag skulle vilja skriva om...

Nu är det sådär igen.. Massa grejer som jag skulle velat skriva om, men det är så mycket så jag orkar inte.. 
Jag skulle bl.a. vilja skriva om hur duktig jag var som storstädade huset i torsdags -dammsög och skurade golven, bytte i sängarna, plockade bort lekhörnan nere (så nu bor alla leksaker uppe och det är en plats att spela innebandy där lekhörnan var istället) osv. 
Skulle också vilja skriva om igår när jag gjorde egen fingerfärg och alla (utom Theo då) målade och kladdade. Så vi utsåg loke till kladdmästaren. 
Eller skriva om idag när det var filmvisning på bygdegården för barnen med gratis popcorn, godis och chokladbollar. 
Eller varför inte om det faktum att jag har blivit innebandytränare :o Jag och syrran har redan hållit i två tillfällen, det är för barnen födda -07 (alltså sexåringarna=Lokes klass). 
Åh jag skulle vilja berätta om att jag varit så duktig och tagit tag i mitt nack/axelproblem. Går hos sjukgymnast via jobbet nu. Har bara varit två gånger och han säger att eftersom det är ett problem som varit under en sån lång tid så är det mycket att göra och det kommer att ta tid, men nu har vi påbörjat arbetet iaf så nu kan det ju bara bli bättre!

Nej men.. Verkar ju som att jag berättade allt det ändå! :) Men eftersom jag ska jobba 6.30-18.30 imorn då ska jag väl sluta skriva nu och försöka sova istället.. 
Jag avslutar med lite bilder:

Innebandyhörnan





Theo har börjat intressera sig så mycket för att skriva och läsa. Han kan skriva nästan alla bokstäver, vet vilka dom är och hur dom låter. Sitter och ljudar bokstäver och ord osv. 




Följden på bokstäverna är bara en slump..! Han skrev inte ordet utan bara lite random words :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0