Loka och hår

Jag kom hem för en stund sen från avtackningsmiddagen. Det blev sent (känns särskilt som det eftersom jag vet att jag ska upp och fixa inför Max kalas imorn) Men det var ju så trevligt så jag ville inte köra hem allt för tidigt..!
Ikväll drack jag:
Säger samma sak som när jag smakade Loka choklad första gången.. Spännande! :)

Så här blev resultatet efter klippning och färgning: 
Jag blev jätte nöjd! Håret var så urblekt och nött så nu känns det mycket fräschare igen! Mitt mål är att spara ut håret och luggen igen (jag gör ju så hela tiden.. Sparar ut det till långt och sen klipper jag av allt igen, sparar ut det till långt osv) så nu får jag väl se hur länge jag orkar spara.. Men det ska bli skönt när luggen är så lång igen så jag inte behöver ha den i ögonen om jag inte sätter fast den med spännen..

Näe, hopp i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0