Mathjälp

Idag fick jag hjälp när jag skulle göra lunchen. Det är ju perfekt med sån mat där barnen kan hjälpa till med allt! 
Dom skar korven helt själva

(Vissa åt dock upp allt som han skar..)


Och Theo stack i spagettin själv




Allt jag behövde göra var att ta fram det som skulle användas (och såklart hälla ur vattnet ur grytan i durkslaget) 
Theo åt mycket mer än vanligt! Det blir väl så när man hjälper till och gör maten, då blir man mer sugen på att äta den (som barn tänker jag då alltså)

Mina föräldrar var här idag och uppvaktade Max. Och så passade jag och mamma på med att spela Angry Birds med barnen :)


Ikväll var jag och Lina ute och spelade innebandy med barnen och sen gick vi på en minipromenad så barnen fick cykla en sväng. 
När vi kom in så knåpade jag och Theo (mest jag om jag ska vara ärlig..) ihop den här av självlysande pärlor:

Imorgon väntar en ny härlig höstvecka. Nu väntar sängen.. Natteligott! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0