Världsbästa syster

Vet ni vad..? Visste ni att jag har den bästa syster (granne) man kan tänka sig?! Av många anledningar förstås! Men en av dom är att hon är så omtänksam. I fredags, efter en låång och otroligt slitsam jobbarvecka, så ville hon överraska med middag. Så när jag kom hem, efter att ha slutat sent, så hade hon fixat lyxmiddag med tilltugg och bubbel. Bara jag och hon, inga barn eller män. Lyxigt och väl behövligt! Vet inte om du förstod hur mycket jag behövde det? Men tack och tack igen! 


Det var alltså i fredags.. Lördagen spenderade jag, Lina och några barn i Umeå. Shoppade lite nödvändigheter till barnen och så. 
Så här somnade kusinerna tillsammans:


Det här var våran lördagsunderhållning /lördagsmys:





söndagen var vi på Elsas kalas där vi åt denna goda tårta: 
Ebbe var också med
(Ja Anna, bilden är från när du var hos mig på torsdagen, men vi kan ju låtsas att det var från kalaset)

Sen efter kalaset så for Jonas och Theo direkt till Umeå för att se Björklöven spela hockey. 

Just nu (onsdag) så är jag och barnen i Mjösjöby. Vi åkte hit igår direkt efter jobb och förskola och åker hem ikväll. Imorgon ska jag på kurs ("integrerade elever med hörselnedsättning")  

Näe nu ska vi ut och köra fyrhjuling i solen! Ha det bra allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0