Bad och a.w.

Idag efter middagen så följde jag och barnen med Lina och barnen för lite vattenlek på simhallen i Nordmaling. Det är tempererat bad där på torsdags eftermiddagar. Mysigt att spendera torsdag kväll på det sättet! Barnen hade så roligt och badade som galningar :)

Imorn ska jag stanna kvar i Umeå och följa med på after work med några arbetskamrater. Det ser jag fram emot! Det händer ju väldigt sällan! (Typ aldrig..) Jag slutar tidigt så jag ska först hänga med Hanna och springa en snabbis på stan och sen ska vi fixa till oss hos henne innan vi åker vidare till en annan jobbarkompis innan vi åker ner på Bishops. Sen åker jag bussen som går 22.00 hem, så blir det en lagom lång kväll :)

Natteligott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0