Fotboll



Igår innan jag och Theo åkte hem från Mjösjöby så gick vi ner ett gäng och spelade en fotbollsmatch på skolan. 

Det blev ett riktigt träningspass att springa och jaga bollen i det höga gräset mot barnen (som verkar ha lite bättre kondition än vi vuxna..?), samtidigt som vi lekte med och aktiverade barnen. Win win liksom!
Sen när vi kom tillbaka till Gräsmyr igen gick jag och Lina och körde guld, silver, brons med barnen i fotbollsmålet i kvarterslekparken. 

I eftermiddags var jag på det första av fem kurstillfällen med "Tecken som stöd" som jag ska gå. Jätte roligt och mycket användbart att arbeta med i mitt yrke! 
Imorgon har vi massor med möten på eftermiddagen. Bl.a. avdelningsmöte och föräldramöte. Så det blir en sen kväll! Men på onsdag slutar jag tidigt och på torsdag är jag ledig, så det kommer nog bra! (Jag försöker ignorera det faktum att jag slutar sent på fredag, så jag skjuter upp den tanken ett litet tag till)



Natteligott på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0