God natt



Så här trevligt hade vi det igår. Jag och lina med våra minsta hjärtan :)

Idag stängde jag på jobbet (jobbade 8-17.30) och imorgon har jag avdelningsmöte så då jobbar jag 7.45-18.30. Blir som en hård start på veckan.. Men då blir det istället lugnare den andra delen av veckan då jag slutar tidigt på onsdag och är ledig torsdag. På fredag slutar jag 16 så det känns helt ok. 
Känns bara extra tungt med dom här sena dagarna då man inte fått sova så bra eftersom Max sovit lite sämre nu några nätter. Så nu ska jag lägga bort telefonen och hoppas på mera sömn denna natt!
Natteligott!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tänk att man kan bada ända in i september :-)

2013-09-10 @ 18:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0