Sköna söndag

Igår var vi ute på gården och fixade i det fina vädret. Sågade ner lite grenar och sånt där annat roligt (ja alltså jag tycker sånt är roligt. Måste ibland förtydliga när jag inte är ironisk)

 
På kvällen var Lars och Norre här och spelade spel med Jonas. (Theo hade svårt att förstå att det inte var tv-spel dom skulle spela. Utan det var ju faktiskt brädspel..) :) Jag och barnen hade då lördagsmys med film och gotta. 

Idag medan Jonas golfade och Max låg och sov så passade jag och Theo på med att baka. 



När kladdkakemuffinsen var i ugnen så tog Theo fram några kuddar och satte sig på dom framför ugnen, så han skulle kunna berätta för mig när dom var färdiga :) 

Medan vi väntade på att kakorna skulle svalna så gick vi ut och cyklade lite. (Nej nu ljög jag.. Vi cyklade inte.. Theo cyklade och jag satt bara och kollade på) :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0