Roadtripp

Nu är vi på väg hem från Ikea och Birsta. 
Med vi så menar jag -mamma, Lina och jag. 
Dom hade fått för sig att dom skulle åka ner dit och shoppa lite och undrade om jag ville följa med. Så här i efterhand vet jag inte om jag skulle följt med om jag visste hur tidigt vi skulle åka :P
Vi var i alla fall kl.10 på Ikea och åt frukost där (bortse från att vi hade ätit frukost hemma och mackor efter vägen..) :) Sen gick vi där ett varv innan vi åt lunch på Taco bar innan lite shopping på Birsta köpcenter. 
Vi har ganska nyss passerat Högakusten bron, så vi har en bit kvar. Men med så här trevligt sällskap så gör det ju inget! :)

Så här fint var det när vi stannade vid rastplatsen i Själevad på vägen ner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0