V. 15

Sist jag skrev var i söndags.. På kvällen och natten mot måndagen fick Theo (och Max lite lite grann) en lättare form av magsjuka. På måndagen var Theo helt utslagen. Trots att han inte kräkts nånting alls (bara lite lite slem) och inte behövt gå på toaletten mer än en gång. Men han ville inte äta nåt och låg bara i soffan och stirrade rakt ut typ. Till middag åt han några plättar och runt däromkring vände det och så åt han bra igen och piggade på sig. Max var pigg hela tiden och åt bra hela tiden. 
Eftersom Theo var dålig på dagen så fick dom vara hemma tisdag och onsdag också (man ska ju vara hemma 48 h efter det att det börjar vända och man slutat kräkas eller slutat med att ha diarré. När dom börjar kunna äta som vanligt igen) Sen var jag hemma med dom igår eftersom jag hade ledig dag då. Så det blev en kort vecka på förskolan för pojkarna, dom var bara där idag :)
Jag och Jonas har dock turats om att jobba och så var Gunvor här och vabbade med barnen en halv dag. Världs bästa svärmor!!

Theo var t.o.m. så sliten i måndags så han sov med Max efter lunchen :o

Imorn ska barnen på Tyrs kalas på Leos (japp Theo var på en annan kompis kalas där förra helgen..) Tyr fyller ju nämligen 5 år just idag! Stora killen!

Sen på söndag ska jag visst på Ikea med mamma och Lina. Vet faktiskt inte egentligen varför exakt dom ska dit.. Men jag hakade på i alla fall :) Tänk så trevligt att få spendera en dag tillsammans, bara vi!




Ja men just..! Jag fick ju grönt kort i klättring i tisdags när vi var på andra och sista kurstillfället på IKsu! Så nu får vi klättra själva :) 
Det var jag, Anna och Josefin som gjorde det här tillsammans. 


Wohoo!

Vi har påskpyntat lite hemma :) Så där lite lagom på min nivå.. Lite påskris och typ 2st tuppar. 😁

I onsdags kom Tage upp från Mora, till Max stora förtjusning :) Theo blir ju såklart också glad! Men Max har nåt speciellt för farfar ändå :)


Kommentarer
Postat av: Gunvor

Alltid kul att få rå om sina barnbarn,Max envisades med att jag heter Tage för det heter farfar tror han tyckte Gunvor var för svårt att säga denna dag:)

2014-04-11 @ 22:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0