Mickelbo och Glassbonden

Igår var vi ett gäng som åkte till Mickelbo gård som ligger i Mickelträsk. Där kunde man klappa på djuren (bl.a. åsnor, kamel, grisar, alpackor, kaniner, ponnys), leka med tramptraktorerna m.m som fanns där och äta lunch. 











På vägen hem gjorde vi ett stopp hos Glassbonden. (http://www.glassbonden.se/glasserian.aspx)
Där vi åt god glass och njöt av den fina utsikten :)





Sen, innan vi var riktigt hemma så stannade vi för ett dopp i Dammsjön. 

Idag har vi faktiskt inte badat i någon sjö, då jag haft kärt besök av Hanna och tvillingarna. Men barnen badade istället i poolen, vattenspridaren och med slip'n'sliden. 
Åh tänk att Hanna ska ha bebis om typ 2 månader! Yey! Är så glad för deras skull! 
Sen efter middagen idag så kom Anna och barnen hit och hängde lite. 

Jonas den stackaren, började jobba idag. Jag har min sista riktiga semesterdag imorn. Sedan är det helg och på måndag börjar jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0