Sommar och värme

Åh så härligt att sommaren fortsätter! Känns inte lika jobbigt att det är så lite länge kvar tills jag ska börja jobba igen då. Hade det varit mörkt och kallt ute så skulle det ju vara mycket jobbigare att veta att 
-snart är dessa lediga sköna dagar slut, då barnen inte vaknar förrän tidigast 8 och sen kan man ligga och dra sig en bra stund till eftersom Max roar sig så bra själv där på morgonen. Dessa dagar med långa frukostar som nästan övergår i lunch. Dagar som innehåller bad, bad och ännu mera bad. Dagar fyllda med härliga människor och massor av kompisar till barnen som dom kan cykla och hänga med. 
Att dom dagarna tar slut och byts av med dagar att kliva upp tidigt och vara borta hela dagen. Det känns inte lika jobbigt när det är strålande sol och värme ute! :)

Igår (Söndags) badade jag, lina och barnen i Dammsjön. 






Idag var jag, lina och barnen först till Åbrånets Limousin (http://www.abranet.se) där vi åt lunch i deras café och gårdsbutik. 
Sen åkte vi och badade i pengsjö. 



Ännu en bild där jag lekt med en app och blandat två bilder...
Sen efter maten gick jag och Max (han åkte dock vagn) till Anna och hennes familj, så jag fick röra på mig lite och Max fick leka med Elsa (Jonas spelade golf och Theo var hos kusinerna.)

God natt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0