Update

Nu har jag hunnit jobba 2,5 vecka. Är ganska mycket på jobbet nu då vi har massa inskolningar och så är det två nya pedagoger på min avdelning och så ska man hinna med det vanliga som ska hinnas med också.. Men just nu är det ju nytt och jag tänker att om typ två veckor till så kommer nog det mesta ha landat och vi fått in trygghet och rutiner osv för oss alla. Då kommer det nog att kännas lugnare igen :)

Eftersom det var ett tag sen jag skrev nåt så har jag ju massor med bilder jag inte lagt upp (om det nu är sånt ni vill se..?) 

Innan semestern tog helt slut så hann vi vara en sväng till till Mjösjöby. 
Där vi såklart badade (känns dock avlägset nu med allt badande vi höll på med på semestern..)

Vi tog oss en fyrhjulingstur och hittade Lögdeälven djupt inne i skogen. 




Vi såg hundratals sorgmantlar överallt!


Och innan vi åkte hem så fikade vi på ett bord med fina färger. 

Vad mer gjorde vi under tiden jag inte bloggade.. Jo bl.a. plockade vi blåbär vid elljusspåret i Gräsmyr. 

Vi blev bjuden på middag med super god efterrätt hos systergrannen. Vi spelade spel och hade trevligt!


Sen började jag att jobba och jag tog en kvällspromenad i solen (istället för den vanliga springturen)


Jag fyllde år och världs snällaste svärmor hämtade barnen från förskolan och var med dom tills vi kom hem så jag kunde äta go'middag i stan, se bio och njuta av sällskapet av min blivande man! 

Jag fick en klocka av min kära mor!


Vi plockade ännu mera bär. 






Och ja.. Det får väl räcka för nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0