En härlig helg

Vilken härlig helg jag haft. Hunnit med massor av det jag skulle vilja göra under en härlig helg.. Göra lite tråkiga praktiska grejer som inte alltid hinns med under jobbveckan (tex tvätt osv, känns bra när man hinner göra sånt i lugn och ro och inte sent på kvällen för att man inte hinner det annars), mysa med barnen, träna, gå på föreställning med min allra käraste syster, fara iväg på roligheter med min familj (och som bonus- med min syster och hennes familj). Ja och så har jag säkert gjort nåt mer som en härlig helg skulle kunna innehålla, men det är det som jag kommer på nu i alla fall. 

Föreställningen med syster det var Klungans "På rätt sida om OK". Och den var jätte rolig! Den var bättre än den förra föreställningen med Klungan som vi var på ("Se oss flyga över scenen...") Så det blev ju en jätte bra kväll! Fara iväg, bara vi, och så få se nåt så roligt!

Roligheterna med familjen var vi på idag. Det var Lycksele Julpark (på vintern förvandlas djurparken till en julpark). 



Där pysslade vi i tomtens verkstad. 



Jonas gjorde en tomte som han fick ta med sig hem :)

Theo gjorde också det. 


Och Max hjälpte till att pyssla fram en snögubbe. 

Vi träffade tomten och barnen fick lämna in sina önskelistor och berätta var dom bor så han vet var han ska på julafton. 


Sen åt vi middag på frasses innan vi begav oss hemåt. I barnboxen fick Max ett smyckesset som han blev så glad över :)


Imorgon är det måndag. Då väntar en ny vecka med nya möjligheter! Och så närmar vi oss julen med stormsteg! Härligt härligt! 
God natter på er skatter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0