Julafton

Julafton spenderade vi hos bästa systergrannen. Vi, hennes familj och våra föräldrar. Vi gjorde det som hör julafton till.. Umgicks, såg Kalle, åt julmat och fick besök av tomten. Men glöggen drack jag med mina föräldrar hemma hos mig när vi gått hem. (Mamma och pappa sov i vår gäststuga) 

Barnen är så nöjda över sina julklappar och tyckte det var spännande när jultomten kom (även om Theo vill påstå att han såg vem det egentligen var..) :) 

Blev inte så mycket kort taget från själva julfirandet..
Men suddiga bilder på barnen efter dom tagit emot klappar av tomten fick jag i alla fall :)





Nöjd Max med Villavillekulla :) Så nu kan hans lilla Pippi, herr Nilsson och Lilla gubben bo där. Och så fick han en docksäng där hans större Pippi kan sova! Vilken lycka! Han fick också lego och ett lasersvärd som han tyckte mycket om :) 
När jag frågade Theo vilken julklapp som var bäst så räknade han upp typ alla :D Tacksamma barn :)

Idag lämnade jag och Jonas barnen hemma med deras mormor och morfar och gick ut på en promenad efter elljusspåret. Det var 16 minusgrader, men det märktes inte alls! Så skönt att få komma ut i friska luften och att få röra på sig :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0