Jullov! (För vissa)

Ja men se där ja.. Nu fick min familj jullov. Yey! Jag väntar dock och jobbar måndagen också innan jag tar lov, någon måste ju jobba med barnen som inte har möjlighet att ta ledigt också :)
Sen har våra barn och Jonas ledigt till 8/1 och jag börjar jobba 7/1. 
Härligt härligt!

Och så härligt med snön som kom idag.. Äntligen! Så vackert! Och så roligt för barnen! Slippa isen och vattnet. Nu kan det bli jul! :D

Imorgon ska vi fortsätta måla. Nu har vi målat två varv. Får se om det räcker med tre eller om vi måste köra med fyra... 
Det är nåt tillfredsställande med att måla det andra varvet :) När man ser att det börjar täcka mer..
Ser ni vad stor skillnad det är på första varvet och det andra..?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0