Måla


I fredags var jag på afterwork med mitt arbetslag. Vi åt på Plectrum och sen gick vi på Bishops en sväng innan min buss gick till Gräsmyr kl 22. En trevlig kväll med fina arbetskamrater!

I lördags hann vi med ett barnkalas, påbörja målning av taket på övervåningen och så var jag och tre andra tjejer på glöggmys hos min allra käraste syster. (Vet inte om jag sagt det.. Men tack syster för att du ordnat så trevligt! Och tack ni andra för en trevlig kväll!)
Eftersom Gunvor var så snäll och tog barnen från lördag till söndag så kunde vi fokusera på målningen stor del av söndagen också. Utan att behöva avbryta för att fixa lunch en viss tid eller söva Max som oftast sover efter lunch eller säga till barn att akta sig för öppna målarburkar och fläckar på väg in till deras rum osv. Stort tack världs bästa Gunvor!
Det är ju kvar att måla fortfarande då man måste köra flera varv, men vi har ju kommit en bra bit på vägen nu i alla fall! 

Imorgon är det tisdag= ledig dag. Yey!


Den vackra snön som barnen hann njuta av endast några dagar är redan borta :( Nu är det regn och is istället. Heja snö! Bu för regn och is!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0