Nu så

Ja men jag uppdaterar väl då! Sitter på rasten och bloggar. Nöjd nu Lina? :)

Slänger väl in en bild på sötklumpen här :)

Kolla, nya fönster! Och ett fönster är borta :O Märkligt märkligt :D

Nya teckningsväggen hemma vid "innebandyhörnan". Där får Theo hänga upp teckningar han tar med hem och då får han ta ner någon gammal bild istället. Han var stolt som en tupp när jag hängde upp dom där på väggen :)

Jag och Max var barnvakt en dag :)

Så är det! :D

I helgen var vi i Mjösjöby och hängde. Sen på söndagen hann vi hem till kakfrossan i Gräsmyr (yey!) och så var vi på julmarknaden i Olofsforsbruk. Så fint det är där!

Så. Nu är ni lite uppdaterade. 
Vi har också julpyntat lite förresten. Haft första advent (trots att jag inte tog nån bild på ljusstaken) och så försöker jag träna eller springa några gånger i veckan. 2-3 ggr i alla fall. (Jag tänker om jag skriver det här så känner jag lite press) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0