Bilder från julen

Ja men just.. då ska jag väl passa på nu när jag för en gångs skull sitter vid datorn.. Jag håller på att tömma mobilen på kort (är typ enda gången jag sitter vid datorn nuförtiden, annars använder jag mobilen till allt) Och det är ju mycket lättare att blogga från datorn när man ska lägga upp massor med kort, vilket jag nu tänkte göra :)
 
Eftersom det var så länge sen jag skrev nåt här nu, så kommer jag att göra flera inlägg så inte alla bilder blir i ett enda långt.. 
 
Men jag börjar väl med julen då.
Vi var hos min syster på julafton tillsammans med min mor och far. Där åt vi gott, öppnade julklappar, hälsade på tomten och hade det bara bra! Precis som det ska vara! (förutom lite kallt då förstås, eftersom syrrans värmepanna la av dagen innan julafton.. Men vi allstrade så mycket kärlek och värme så det gick bara bra!) :)
 
På juldagen åkte vi till Mjösjöby och sov där en natt. Sen på annandagen så åkte vi till Långviksmon där vi firade jul med Jonas släkt. Samma sak där, god mat, paket och trevligt umgänge! :) Vi sov hos Robin och Carola en natt och sen åkte vi hem igen. 
 
Bildregn:
 
Mina fina busungar
 
Barnen fick i morgonpresent nya pyjamasar. Theo något nöjd över sin Batmanpyjamas med mantel :)
 
Morfarmys innan vi gick över till Lina.
 
Blev inte så mycket kort från paketutdelningen då det var fullt upp med att hjälpa till med paket osv.. Men fick med en nöjd Max med ett sort paket iaf :)
 
 
 
Den härliga stunden då barnen öppnat sina paket, leker med nya leksaker och tittar vad dom andra fått :)
 
Här kommer lite bilder på några av julklapparna (dom som fastnat på bild dvs, dom har fått andra grejer också..)
Max brandbil
 
Dockan som ska följa med överallt.. :)
 
Theo fick ett "Fem myror är fler än.." spel
 
Det uppskattade bowlingspelet.
 
Kulbanan
Theo instruerar kusinerna hur man leker/bygger med Geomag magneterna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0