Decemberbilder

Ja men då så. Bara en dag kvar av denna jobbvecka. Det gick ju snabbt det här :) Det enda jobbiga med att börja jobba igen är ju det här med att kliva upp så tidigt på morgonen. Mitt jobb är ju bara roligt och jag trivs så bra med det, så det är ju helt ok just för det. Men samtidigt vill man ju bara vara hemma med barnen och ligga och dra sig och mysa i sängen halva dagen.. Skulle haft som vi hade i övergången från när Jonas tog över föräldraledigheten med Max, då vi jobbade 50% och var föräldralediga 50% så vi turades om att jobba mån, tis, ons en vecka och tor, fre nästa vecka.. Det vore ju det ultimata :) 

Här kommer lite blandade bilder från december:

Min storebror blev pappa igen! Yey! En liten Gideon blev det. Han föddes 18dec (tror jag, hoppas det blev rätt) och allt gick bra. Hans tre stora syskon är så stolta och glada över honom! :) Jag och systergrannen åkte till Mjösjöby för att gratulera och få snusa lite bebis :)



Max leker med elsas dockhus när vi var på glöggmys hos Anna och Marcus. 


Dom sitter gärna väldigt nära varandra när dom ser tv så där på morgonen innan dom vaknat till riktigt. (Sen vill dock Theo ha sitt space men Max vill gärna ändå sitta så nära det är möjligt, vilket inte alltid uppskattas)


Nånting måste man ju hitta på om man leker med barnen och dom sen börjar leka med varandra istället för med mig..


Jag har tyvärr klippt bort dom här guldlockarna då dom blev så långa att han fick dom i ögonen. Men lugn bara lugn, dom växer snabbt ut igen! :) Det är ju inte första gången jag klipper bort dom. 


Theo följde med Jonas och såg Björklöven-Mora. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0