En dag i Vännäs

Alltså det här med att jag är innebandytränare.. Märkligt hur det kan bli ändå. Av alla föräldrar (jag är det inte ens till nåt av mina barn..) som säkert är mycket mer kunnig om innebandy än mig och som vill att deras barn ska få spela.. Och så är det lilla jag som tagit på mig att träna sexåringarna (som fyller sju detta år). Men vad gör man inte för barnen?! Annars hade det inte blivit något för dem. Nu är det ju loke som ligger mig varmast om hjärtat, så man kan ju säga att det är mest för hans skull :) Jag antar att jag skrivit det förut, men lina är ju också med. Hon styr upp träffarna, fixar med nyckel och är assisterande tränare :) Jag behöver bara dyka upp och bossa över barnen :)

Nu ska vi iväg en sväng till Vännäs. Vi ska först fika med Anna och barnen. Sen ska vi hänga lite på bibblan tillsammans innan vi avslutar Vännäsrundan med att handla på Kvantum. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0