Feberpojke

Åh vad skönt att det blev vinter äntligen! 
I söndags gick jag och Lina ut med barnen direkt efter frukosten. Som det var då med 14 minusgrader, har jag så mycket hellre än som det har varit med några plusgrader, mörkt, slaskigt, regnigt och halkigt. Nu var det ljust, fräscht, friskt och uppiggande. Och för att inte tala om så kul för barnen med snö äntligen :) 





Idag har Jonas varit hemma med Max som har feber. Han kommer vara hemma med honom imorn också så får vi se om det släpper eller om jag ska vara hemma på onsdag också. Han har tydligen legat hela dagen och inte ätit så mycket alls. Hoppas han är piggare imorn stackarn!



Var lite halv jobbigt att jobba idag då Max pga febern höll oss vakna natten som var. Jag jobbade 8-17.30 (stängde) så det var ju en lång dag också. Hoppas på mer sömn denna natt då jag jobbar längre imorgon (7.45-18.30 då vi har avdelningsmöte). 
Så min önskan just nu är, krya på pojken så han slipper vara sjuk! Och låt föräldrarna få mera sömn. Tack på förhand! 

Natteligott 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0