Fortbildning

I måndags hade jag andra utbildningspasset i Google Apps, som skolorna och förskolorna i Umeå har börjat eller ska börja jobba med. Kul med nya hjälpmedel för att underlätta dokumentations och bildhanteringen! 
Det kommer att vara mycket kompetens utveckling och kurser nu i vår, med grupp utvecklings träffar, utbildning i Google Apps, kurser- "barn sätter spår- mitt textila jag", "dokumentationsteknik med lärplatta", "pedagogisk dokumentation", studiebesök på annan förskola och kursdag med "integrerade elever med hörselnedsättning" Tänk så utbildad jag ska bli! :) Finns ju så mycket  att lära sig, man blir ju aldrig fullärd! 

Inte varje dag man får hjälp av Batman med matlagningen! 


 
Det var lite småkyligt när vi var i Agnäsbacken i söndags :) Men det blev bättre snabbt när loke hade åkt snowboard färdigt och kom och lekte med Theo, då höll dom sig varma ochvi rörelse :)

Jag såg inte ens när jag tog det här kortet att Max låg och höll handen med dockan i sömnen.. Det såg jag i efterhand :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0