Städat och klart!

Ikväll har vi varit duktiga och städat inför helgen. Alltså sådär så man slipper det på helgen när man bara vill vara ledig och tänka på annat. Riktigt skönt måste jag få säga! 

Imorgon kommer Lars från Uppsala och ska vara här i helgen. Så imorgon ska Jonas och Lars stanna i stan efter jobbet och sen ska dom se hockey. Så jag och barnen ska roa oss och ha myskväll själva :) 

Jag har varit så trött i veckan så det känns skönt att det snart är helg! Jag har haft 2 kvällsmöten, slutar sent dom andra dagarna och så har jag lagt mig alldeles för sent! Jag kan inte skylla på barnen den här gången.. Dom har sovit så gott så.. Så om jag bara lagt mig tidigare så skulle jag kanske få mycket mera sömn och vara mycket piggare.. Men men.. Vi börjar ikväll. Nu ska jag lägga bort mobilen och sova! 
God natt!



Kommentarer
Postat av: lina

Haha tidigt 22.10??

2014-01-24 @ 06:12:55
URL: http://joraseatteh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0