Bad

Jag ligger nu i en säng i Mjösjöby och ska strax sova. 
Imorse släppte vi först av Jonas vid golfbanan där han skulle spela med Robin (som senare skjutsade Jonas till Mjösjöby) sen åkte jag och barnen in till Bjurholm där vi hängde i en park med Lina (som just slutat jobba) och fikade. Sen tog vi farväl till Lina och åkte till Mjösjöby. Efter lunchen åkte jag, mamma, barnen, brorsan och hans familj till Slåttertjärn för att bada. Det var skönt i vattnet, det är en fin badstrand och det var jätte varmt i luften meen det var otroligt mycket bräms där (det är det alltid och har alltid varit så) så vi stannade inte så länge som jag skulle velat. Men vi badade istället i brorsan pool när vi kom hem. Där var det nästan inga bräms, dock så kom det lite moln och kylde ner oss lite och så skulle vi äta middag så där stannade vi inte heller så länge som jag skulle velat.. Men imorn skulle det bli ännu varmare, så då satsar vi på en dag full med ännu mera bad! :)











Kommentarer
Postat av: Lina

Tror det stavas broms?

2014-07-12 @ 12:10:37
URL: http://joraseatteh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0