Bilder från söndags

Här kommer lite bilder från förrgår med sol och vattenlek, stugfix och lite annat:






Max och Tyr på sina bilar. 

Blir mycket äpplen i år!

Jonas har varit så duktig och fixat med bron till gäststugan. Han har bytt stolpar, målat och byggt ny trapp. Han är helt enkelt bäst!!

Det är som praktiskt med Max.. När han ätit lunch så ber han om att få nappen sen går han själv och lägger sig och somnar på några minuter. Varför ska vi måsta anstränga oss liksom? Han fixar ju det där själv! 

Igår, måndag, tog jag med mig Theo till Umeå för att göra lite ärenden, medan Jonas och Max var hemma och fixade. Är så kul att få göra nåt med bara ett barn i taget ibland. Få lite kvalitetstid! När vi var på Wheels hade jag bara med mig Max så nu var det Theos tur. Vi var på några affärer och där emellan satt vi och fikade eller åt glass, bara han och jag. Är som kul att höra hans funderingar och tankar. Är mycket djupa tankar nuförtiden! :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Så härlig bild på Tyr och Max, särskilt när man vet hur roligt de hade ihop den dagen!

2014-07-12 @ 12:09:37
URL: http://joraseatteh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0