Blandade bilder


En dag fick jag ett ryck och gjorde rabarberkräm. Trodde jag aldrig om mig själv.. Att jag skulle göra nåt sånt..:D. Men det var ju precis så enkelt som folk säger att det är! :)



Det blev jätte gott! Men det blev ju inga stora mängder av det direkt..


Jag testade att göra en sån ros av kaffefilter en dag. Skulle dock ha haft vitt filter och en annan nyans på färgen som jag målade den med. Då skulle det blivit mycket bättre.




Glada Gideon när jag och Lina var på besök i Mjösjöby förra veckan :)

Vi passade förstås på med att köra massa fyrhjuling :)



Mina spelmän :)



En dag förra veckan var jag med Anna, Jossan och Josefin i Umeå. Vi åt middag på Bishops uteservering, gick ner till hamnen där de gjort så fint med massa sittplatser och grönområden, sen gick vi till Båten och tillsist till Invitos uteservering. Mycket trevlig kväll var det!






Max sa- " Mamma! Jag har satt fast släpet!" 
Kan vara så att han är inspirerad av Tyr som fått en Bobbycar med släp :)


"nu har jag satt på locket och parkerat"


I tisdags åt vi middag hos Anna och Marcus. Super gott långgrillat kött! Och så trevligt sällskap förstås! :)

Helt plötsligtr Max inte minst :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Uppdatera så jag får se vad ni gör om dagarna! :)

2014-07-29 @ 09:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0