Uppdatering den 3

Mera uppdatering från den senaste tiden..:

Vi var på wheels och spanade in fina bilar och stod i världens längsta hamburgerkö! (Jag skämtar inte ens..! Världens längsta var den nog! Vi stod i den i nästan en timme!)


Sen i söndags hade jag, lina och Marie styrt upp en liten kvarterslekparksinvigning/festival med två hoppborgar, en popcorn-/ och en sockervaddsmaskin. 
20 barn var det där, men det märktes knappt eftersom dom kom lite i omgångar och så var dom ju inte alltid på samma ställe samtidigt :) Jag kan lägga upp fler bilder därifrån när jag sitter vid nån dator. 

Mitt yngsta syskonbarn, Gideon var också där :)

Max följde med Christoffer för att titta på en ponny som just gick förbi.  


Och han är glad... Alltid lika glad. :)


Man borde alltid ha uppsköljda färdigskurna frukter i kylen! Det är ju oftast därför man äter onyttigt när man går och är lite småsugen på nåt. För att det är så jobbigt att ställa sig och skära och greja. 
Här har vi iaf vattenmelon, körsbär och mango. Mums! Max åt hellre det än popcornet ikväll när vi såg film :)

Mina fina blommor (som jag inte har någon aning vad dem heter) har börjat slå ut :)

Och vet ni vad.. Nu har jag semester!! Jag jobbade sista dagen idag, nu väntar 5 veckors semester!!

Så.. nu har jag uppdaterat ikapp! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0