Uppdatering

Ja men just.. Ett tag sen.. Sen sist då?

Växthuset blev rensat. 


Bland ogräset låg en pinne här och en pinne där och en hylla mittemellan och så blev det en sån ställning. Krukorna bodde i ett förråd när vi flyttade in. 


Jag var i Stockholm på Reggio Emilias sommar symposium. Det varade i tre dagar och vi höll till på Naturhistoriska. 
Det var roligt, intressant och givande! Och sen att få bo på hotell, äta hotellfrukost och få göra något annat (typ vara i Stockholm) var ju bara bonus :) 


Vi hängde med Lina en dag när hennes två äldsta hade fotbollsskola i Hörnsjö. 

Jag kämpar fortfarande på med att ta bort lupin/ogräs-rabatten. 

Det var midsommar och vi var som vanligt på förmiddagen i Mjösjöby och åt lunch och var med på firandet nere på skolan. Sen var vi här i kvarterslekparken och åt middag och hängde med grannar, vänner och släktingar. 

Nu får jag fortsätta uppdateringen senare för nu ska jag och Josefin åka till Anna för att hjälpa till med lite bröllopspyssel och att hjälpa till att smaka vilket rosévin dom ska servera :)
På återseende!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0