Klippning

Ikväll har vi klippt barnen. Eller klippt och klippt.. Använt hårtrimmern då. 
Vi hade som inget val med Max nu.. Han har fortsatt slita bort hårstrån, det har blivit en dålig vana. Så vi var tvungen att ta bort det mesta nu, både pga hur det såg ut (!) och för att han inte ska kunna slita mer..!

Max med mycket hår:



Så här såg han ut nu när han slitit bort hår (på första bilden har jag kammat fram året. På andra bilden har jag gjort så man ser hur mycket hår han slitit bort mitt på håret!)



Och så här ser han ut nu! :)

 
Theo var ute när vi klippte Max och när han kom in och såg Max så kom han på att han också ville klippa sig med hårtrimmern. Så vi tog tillfället i akt och skyndade oss att klippa honom! Han brukar ju oftast vilja ha långt hår och verkligen inte vilja använda hårtrimmern utan då måste jag hålla på att krångla med saxen. 

Före: 


Efter:

Så nu är dom sommarfina och redo för varma dagar! :)



Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka snygga killar :)

2014-06-04 @ 22:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0