Återhämtning

Skönt att det är måndag imorgon så vi får en jobbvecka nu på oss att vila upp oss från den här intensiva helgen.. :) 
Haha nej så är det kanske inte riktigt.. Men typ. 
Torsdag- gäster i form av mina föräldrar som skulle gratta Theo och så städa och plocka inför kalaset eftersom fredagen skulle gå bort. 
Fredag- begravning med efterföljande fika och sen handla. 
Lördag- pynta och fixa. Kalas. Röja och återhämta sig. 
Söndag- åka skidor. Finfrämamde i form av Hanna med familj och Innebandyträning. 

Imorgon öppnar jag, så då blir det att kliva upp tiidigt. Men sen är jag ledig tisdag så då hinner jag återhämta mig igen :) 
Nu ska jag skynda mig att göra mina övningar som jag fått av sjukgymnasten som jag gör varje kväll, sen ska jag slänga mig i sängen!

Natteligott!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0