Sen sist...

Vad som hänt/ vad vi gjort sen sist..:

Jag har fixat förvaring i garaget till skidor, klubbor m.m. 


Det har varit vatten på vår uppfart...


Det har varit is...


...och en fin solnedgång. 



Jag har gjort mitt headset trasselfritt. 


Jag, Lina och Emma har varit och sett "En skam för Sverige" med Soran Ismail och Magnus Betnér. 

Vi har varit på Vinteryran i Långviksmon:









Theo har varit på Novas födelsedagskalas. 

Theo har sett ut så här...


Men ser numera ut så här :)

Så här ser jag ut (som vanligt alltså). 


Och så här ser Max ut :)


Mormor och morfar har hälsat på. 

Vi har haft jätte kallt några dagar. Men nu är det inte så jätte kallt utan snarare jätte snöigt :) 
Tänk så bra, nu blir inte bilen lika skitig längre! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0