Förlovning

Så där ja! Efter 13 år tillsammans och 2 barn så kände jag att jag ville göra slag i saken.. Så jag passade på på Jonas födelsedag, när vi skulle sova på hotell (hotellnatten han vann i vintras på en Lövenmatch) att fria. Och vet ni vad?! Han svarade ja! :D
Jag hade gjort tillfälliga ringar av ståltråd på jobbet för att ha något symboliskt :)

Vi är fortfarande kvar på hotellet. Har just ätit frukostbuffé och vilar oss lite innan vi ska på stan en sväng (och kolla på ringar!) innan vi åker till Mjösjöby för att hämta barnen. 

Igår åt vi middag på TC, såg bio (Godzilla) och så var vi en sväng på Bishops innan vi gick tillbaka till baren här på hotellet och köpte öl och satte oss i ett jätte mysigt sällskapsrum och spelade sällskapsspel och hade trevligt!

Har ju aldrig förlovat mig förut.. Men det här var ju en perfekt förlovningsdag tycker jag! :)





Kommentarer
Postat av: Jossan

Så romantiskt :-) Ett stort grattis till er! Kram

2014-06-03 @ 08:31:55
URL: http://www.gonattsyster.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0