Hos frisören

Nu sitter jag hos frisören (Salong Sjöboden hos min kusin Frida) och fixar äntligen mitt hår. Det går 7-8 månader mellan varje gång och det är väl egentligen för sällan. Mitt hår är så slitet så jag skulle helst behöva kapa allt och börja om från början :)

Helgen som var så var jag och systergrannen på cykelfesten som var i byn. Männen tog barnen och gick upp till krangsjön och grillade medan vi cyklade runt och åt hos olika människor :) I år hade vi varmrätten (förra året hade vi efterrätten) och så var festen i Hörnsjö i år (förra året var den på bygdegården i Gräsmyr). Det var kul att hälsa på nya människor, äta god mat och hänga i Hörnsjö :) Skönt med egen chaufför också då bussen hem gick 01.30 men eftersom Lina körde egen bil så kunde vi ju åka hem lite tidigare :) 

Igår tappade jag min mobil i golvet  (har väl gjort det tusen gånger förut också men det har alltid gått bra) så skärmen sprack! Buhuu! Så nu måste jag fixa med lagning av den.. Drygt!

Nu är jag snart färdig här. Jag får väl ta kort och lägga upp när jag är färdig :)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Åh, härligt med tid hos frissan! =) Skulle kanske ta mig i kragen och oxå boka en tid...

2014-05-21 @ 20:43:44
URL: http://www.gonattsyster.blogspot.se
Postat av: Johanna

Åh vad drygt med telefonen. Dom tål så mkt men plötsligt händer det. Min tålde många smällar, men att ramla av biltaket i 90 var tydligen ingen hit... Hoppas det inte blir för dyrt! Kram

2014-05-22 @ 06:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0