Klättring och grillstuga

Igår hade vi städdag på kvarteret. Jag, Lina och Marie målade grillstugan som vi byggde förut, i lekparken. Några andra satte upp kåpan och gjorde hål för skorstenen och så premiärgrillade vi! Yey! Äntligen klart!




När vi var färdiga där så bjöd vi sen Anna och Marcus på middag. Vi spelade sällskapsspel och sen spelade pojkarna NHL och vi andra tittade på serier. 

Idag var jag, Josefin och Anna på Iksu och klättrade, bubblade och bastade. 


Theo bygger och bygger. Med Geomag (magneter) och Lego. Nåt som alltid får stå framme eftersom man inte hinner ta bort det så ska det användas igen :)



Imorn är det en "vanlig" vecka igen. Känns som det varit många uppdelade veckor med klämdagar osv. Men nu är allt tillbaka till vanligheterna igen :) 
Nu ska jag försöka sova så jag orkar mig upp imorn! Natteligott!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Så fin grillstugan blev! Bra jobbat =)

2014-05-05 @ 09:35:24
URL: http://www.gonattsyster.blogspot.se
Postat av: Anonym

Vad har du suddat över på grillbilden?! Ser ju inte ut som ölen haha..

2014-05-16 @ 15:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0