Hockey

Vad roligt det var att vara kursledare i tre dagar! Sista dagen kändes det extra bra (då jag hade fått öva i två dagar..) :) Nåt jag gärna skulle vilja testa att göra igen :) 

Igår var vi som sagt på hockey. Max var taggad för två grejer innan vi skulle dit. 1. Han skulle få gå på hockey. 2. Han skulle få vara med Elsa på hockey :)



Annars i helgen så har det mest handlat om att röra på sig känns det som.. Jag har gått med lina två gånger och sprungit en gång. 

Gunvor var här och hälsade på idag och inspekterade vårt nya rum :) Max är så nöjd varje gång han får visa upp sitt nya rum också! Så stolt över att han äntligen också har ett eget rum :)
Theo han har hängt med Tyr

Imorn är vi några från jobbet som ska uppvakta Hanna och snusa bebis efter jobbet. Ser jag framemot! 

Natteligott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha de hänger verkligen på bilden..

2014-11-07 @ 15:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0