Allt jag behöver

Ja det var ju alltså att fixa färdigt i rummet som var dagens sysselsättning :)
Nu har vi sågat till och satt dit listerna, vilket var det sista innan elen dras nästa helg. Sen om ca 2 veckor ska vi byta fönstrena (inte vi som gör det dock. Det har vi förstås lejt bort). Sen blir det inflyttning!
Jag är nästan lika glad för det som jag är för att barnen äntligen ska få varsitt rum! Har varit lite trångt i Theos rum med alla leksaker där..  Och bara det att Max snart äntligen kan säga att han har ett rum också :) Som det är nu så sover han ju i vårt rum och leker i Theos. 

Det har varit trevligt idag att få hänga med min fästman. Jonas, kaffe och musik. Allt jag behöver för att jag kan ha trevligt nästan var som helst (och barnen förstås! Men dom var inte så mycket i rummet. Dom gjorde annat under tiden)







Kommentarer
Postat av: Jossan

Så fint det blir! :)

2014-10-16 @ 13:12:32
URL: http://www.gonattsyster.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0